18 травня, понеділок
![]() |
Ми — українці. Ми — європейці |
Вітаю вас, мої маленькі українці!
Доброго дня вам, шановні дорослі українці!
Присвятимо цей тиждень нашій Україні ㅡ європейській державі!
![]() |
Я досліджую світ |

Для виконання завдань підготуй:
Покажи, як ти зрозімів/зрозуміла тему минулого уроку.
Виконай завдання
Сьогодні ти переконаєшся, що всі свійські тварини приносять велику користь людям, і дізнаєшся, як залежить діяльність людей від природних умов.
Слухай уважно!
Розгорни підручник на стор. 84-86, щоб ознайомитися з матеріалом за темою уроку.
Переконайся в своїх знаннях: виконай завдання на стор. 53 ДЗ.
Фото чекаю!
---------------------------------
![]() |
Математика
Пригадуєте, як ми з вами в школі будували будинок під назвою "Задача"?
Ось він! Розглянь та вголос проговори складові задачі (починай знизу!)
|
Сьогодні ми досліджуємо складові задачі.
Розпочнімо урок! Уперед!
Не забувай про фото !
---------------------------------
Руханка
Здається, не завадить порухатися ☺. Потанцюй під веселу музику.
---------------------------------
![]() |
Читання |
Для виконання завдань підготуй:
1. Прочитай тексти на стор.14-15.
2. Дай відповіді на запитання.
3. Обведи назву тексту, який вирізняється серед
інших.
4. В назвах трьох інших текстів підкресли слова,
які повторюються(підказка: три слова!)
Фото!
---------------------------------
![]() |
Письмо |
Наші сьогоднішні гості невтомні та надзвичайно активні. Вони постійно зайняті виконанням різноманітних справ. Мовка та Суржик ледь вмовили їх затриматися у нас на уроці. Першокласнику, представляємо тобі слова, які означають дії предметів. Переконані, тобі сподобається ця непосидюча компанія(під час перегляду відеоуроку писати не треба)
Джерело: novashkola.ua
Розгорни зошит для робіт з української мови, відступи один рядок, на наступному постав крапку.
Перепиши початок речень, потім, користуючись посібником "ВЧ", запиши слова-дії (закінчи речення).
Не забувай в кінці речень ставити крапку!
Слони, носороги, антилопи і страуси (що роблять?) __________ .
Маленькі пташки ( що роблять?) ________ і ____________ .
Бобер ( що робить?) _____________ .
Зуб ( що робить?) ____________ .
Фото!
---------------------------------
![]() |
Фізична культура Потанцюймо! |
---------------------------------

Коментарі
Дописати коментар