4 травня, понеділок
Світ тварин

Добрий день, хлопчики та дівчинки!
Вітаю Вас, шановні батьки!

Пригоди розпочинаються - натисни  та слухай уважно.



   Прочитай самостійно або разом із дорослими.

   Ранок. Ліс тільки почав прокидатися. Друзі рухалися дуже обережно, навіть стали навшпиньки: не хотілося робити зайвого шуму. Адже в ранковому лісі навіть обережні кроки звучали, як галас.
 — Як гарно співають пташки, — пошепки промовила Нотка. — Справжній пташиний хор.
— Як сяють крапельки роси на листочках, — помітив Пензлик. 
— Я й не думав, що вода може бути такою незвичайною! 
— Скільки слідів великих і маленьких тварин, — захоплено промовила Книжечка. 
— От би всіх їх побачити! 





Я досліджую світ

− Сьогодні ми з вами розпочнемо мандрівку в Царство тварин − найбільше царство на території Живої природи. У цьому Царстві проживають різні народи. З окремими його мешканцями ви знайомі, з іншими − ні. Та усі вони такі ж жителі Землі, як і ми, люди. Якщо ми хочемо з ними подружитися − маємо більше дізнатись про них: хто вони, де
живуть, що їдять. Адже про друзів хочеш знати більше!



Звернись до підручника на сторінці 73-74. Попрацюй з текстом, малюнками.
А тепер упевнено виконай завдання в ДЗ на сторінці 45.



ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Час трошки відволіктися й порухатися. Повторюй рухи енергійного танцю! Можеш додати власні.


Натисни!

Письмо

Гра «Відшукайте слова»
Районкдлойодлвлмедальйонівомайонезоадвйогуртвца
— Що спільного в цих словах? (Усі вони пишуться з буквосполученням «йо».)

— Чи здогадалися ви, про що йтиметься на уроці?

     — Так, будемо навчатися каліграфічно писати слова із буквосполученнями йо та ьо. 


Сядемо рівненько,
Напишемо гарненько,
З нахилом праворуч
І без помилок.




  При роботі з презентацією в зошит для робіт з української мови записувати тільки ті завдання, де бачите таку сторінку (їх чотири)

   Якщо забув/забула написання букви, можна підглянути в прописи (сторінка1).


   Написавши, перевір, чи немає помилок (якщо виникнуть сумніви щодо написання деяких слів, можеш звернутися до презентації)
    Сфотографуй і надішли фото своєї  гарної  роботи.



Цікава зарядка для пальчиків і не тільки - натискай і грай




Натисни!

Математика


Продзвенів дзвінок,

Починається урок.
Наші вушка на маківці.
Очі ширше відкриваємо,
Слухаємо і запам'ятовуємо.
Ні хвилини не втрачаємо

Ти швидко і вірно обчислюєш приклади. Молодчинка! 
Підготуй:

  • підручник "Математика" ;
  • друкований зошит;
  • зошит для робіт з математики;
  • ручку, олівець, лінійку.
Час розпочинати урок!


Працюй самостійно:
1) Наведи та допиши (завдання 4)
2) Розв'яжи самостійно задачу (завдання 2)
Зроби перевірку.  Натисни!

Сфотографуй і надішли фото своєї  гарної  роботи!




Фізична культура
   Спорт дуже корисний для здоров'я. Так, різні види спорту впливають на різні системи організму. Але, так чи інакше, зміцнюються різні групи м'язів, а також суглоби і кістки. Укріплюється серцево-судинна система. Отже, приєднуйся!




Натисни!


Читання


   Пропоную тобі, мій розумник та розумничка, пограти в нову гру "Магазин"Ця гра розвиває зорову пам'ять і пришвидшує процес читання.
  


Прочитай вірш та закінчи його.
           
Бокс, хокей, бобслей, футбол, 
Сноуборд і волейбол… 
Стадіон, басейни, корт 
Об’єднало слово…(_ _ _ _ _ )

   Отже, наш урок присвячений спорту!
Розгорни буквар на сторінці 104-105  та прочитай вірш і оповідання.  Читай уважно!

ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ

  • До якого Царства ми розпочали мандрівку?
  • Які слова "заховались" у грі на початку уроку письма?
  • Про які види спорту казав Ростик своєму дідусеві в оповіданні Оксани Коротюк"Найдужчий" ?
  • Що незвичайного  було під час навчання сьогодні?

 
                                                                     Зателефонуй, будь ласка, і ми поспілкуємось з тобою!
Я чекаю! 











Коментарі