4 травня, понеділок
![]() |
Світ тварин Добрий день, хлопчики та дівчинки! Вітаю Вас, шановні батьки! Пригоди розпочинаються - натисни та слухай уважно.
Прочитай самостійно або разом із дорослими.
Ранок. Ліс тільки почав прокидатися. Друзі рухалися дуже обережно, навіть стали
навшпиньки: не хотілося робити зайвого шуму. Адже в ранковому лісі навіть обережні кроки
звучали, як галас.
— Як гарно співають пташки, — пошепки промовила Нотка. — Справжній пташиний хор.
— Як сяють крапельки роси на листочках, — помітив Пензлик.
— Я й не думав, що вода
може бути такою незвичайною!
— Скільки слідів великих і маленьких тварин, — захоплено промовила Книжечка.
|
Я досліджую світ
− Сьогодні ми з вами розпочнемо мандрівку в Царство тварин − найбільше царство на території Живої природи. У цьому Царстві проживають різні народи. З окремими його мешканцями ви знайомі, з іншими − ні. Та усі вони такі ж жителі Землі, як і ми, люди. Якщо ми хочемо з ними подружитися − маємо більше дізнатись про них: хто вони, де
живуть, що їдять. Адже про друзів хочеш знати більше!
Звернись до підручника на сторінці 73-74. Попрацюй з текстом, малюнками.
А тепер упевнено виконай завдання в ДЗ на сторінці 45.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Час трошки відволіктися й порухатися. Повторюй рухи енергійного танцю! Можеш додати власні.
![]() |
Натисни! |
Письмо
Гра «Відшукайте слова»
Районкдлойодлвлмедальйонівомайонезоадвйогуртвца
— Що спільного в цих словах? (Усі вони пишуться з буквосполученням «йо».)
— Чи здогадалися ви, про що йтиметься на уроці?
— Так, будемо навчатися каліграфічно писати слова із буквосполученнями йо та ьо.

Сядемо рівненько,
Напишемо гарненько,
З нахилом праворуч
І без помилок.
При роботі з презентацією в зошит для робіт з української мови записувати тільки ті завдання, де бачите таку сторінку (їх чотири)
Написавши, перевір, чи немає помилок (якщо виникнуть сумніви щодо написання деяких слів, можеш звернутися до презентації)
Сфотографуй і надішли фото своєї гарної роботи.

Цікава зарядка для пальчиків і не тільки - натискай і грай
![]() |
Натисни! |
Математика
Продзвенів дзвінок,
Починається урок.
Наші вушка на маківці.
Очі ширше відкриваємо,
Слухаємо і запам'ятовуємо.
Ні хвилини не втрачаємо
Ти швидко і вірно обчислюєш приклади. Молодчинка!
Підготуй:
Час розпочинати урок!
Працюй самостійно:
1) Наведи та допиши (завдання 4)
2) Розв'яжи самостійно задачу (завдання 2)
Зроби перевірку. Натисни!
1) Наведи та допиши (завдання 4)
2) Розв'яжи самостійно задачу (завдання 2)
Зроби перевірку. Натисни!
Сфотографуй і надішли фото своєї гарної роботи!
Фізична культура
Спорт дуже корисний для здоров'я. Так, різні види спорту впливають на різні системи організму. Але, так чи інакше, зміцнюються різні групи м'язів, а також суглоби і кістки. Укріплюється серцево-судинна система. Отже, приєднуйся!
![]() |
Натисни! |
Читання


Пропоную тобі, мій розумник та розумничка, пограти в нову гру "Магазин". Ця гра розвиває зорову пам'ять і пришвидшує процес читання.
Прочитай вірш та закінчи його.
Бокс, хокей, бобслей, футбол,
Сноуборд і волейбол…
Стадіон, басейни, корт
Об’єднало слово…(_ _ _ _ _ )
Отже, наш урок присвячений спорту!
Розгорни буквар на сторінці 104-105 та прочитай вірш і оповідання. Читай уважно!
ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ
- До якого Царства ми розпочали мандрівку?
- Які слова "заховались" у грі на початку уроку письма?
- Про які види спорту казав Ростик своєму дідусеві в оповіданні Оксани Коротюк"Найдужчий" ?
- Що незвичайного було під час навчання сьогодні?
Я чекаю!
Коментарі
Дописати коментар