6  травня, середа

Привіт, діти!
Сьогодні вранці я подумала:" Класно було б, якщо вдома жив їжачок. Він такий милий!"А як ви гадаєте:


Запитаю тебе ще раз:  Чи можуть дикі тварини стати хатніми?




   Твоєю відповіддю буде малюнок. Намалюй, будь ласка, їжачка або зайченя там, де, на твою думку, вони повинні жити. 
    Фото твоєї відповіді чекаю у Viber!


Я досліджую світ

Відгадай ребус — і ти будеш знати тему нашого уроку.

Так, вірно. Тема уроку "Хто такі ...  натисни ?"
РОЗПОЧНІМО!




Для виконання завдань підготуй:
  • підручник "Я досліджую світ" ;
  • робочий зошит "Я досліджую світ".
Опрацюй  матеріал за темою у підручнику на сторінці 75. 
Відкрий робочий зошит на сторінці 46 і виконай завдання.

Зроби невеличку перерву та відправляйся на урок з англійської мови.

Англійська мова


Відпочинь — порухайся — з'їж щось корисне!




Математика
 Математика – наука
          Точна і серйозна.
          І прожить без неї нам
          Навіть дня не можна.

          Міркуємо – швидко!
          Відповідаємо – правильно!
          Лічимо – точно!
          Пишемо – гарно!
1. Виконай завдання  перевірочної роботи.
Ти готовий/готова рухатися далі по Країні Математики!      
2. Зроби самостійно завдання 1(Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні) на сторінці 53 ДЗ
3. Працюй на уроці уважно! (Відео містить неточність стосовно сторінки в підручнику: не 124, а 125)








Я сподіваюсь, тобі все зрозуміло, бо вчителька гарно пояснювала тему.
Поділись своєю роботою зі мною (фото  у Viber)

Виконую корисні вправи для очей разом із своїм помічником!

1. «Робимо великі очі»
Потрібно сісти прямо. Міцно заплющити очі на 5 секунд, потім якомога ширше їх відкрити.

2. «Опускаємо жалюзі»

Нехай дитина швидко і легко покліпає очима 30 разів.

3. «Веселка»

Запропонуйте дитині уявити веселку, обвести її спочатку справа наліво, потім навпаки. 
Уявити веселку перевернутою, знову обвести її очима. Об’єднати дві веселки в коло, обвести його очима в одному напрямку, потім в іншому.
  • Рухи мають бути м’якими, повільними.


Читання
   Сьогодні ми поговоримо  про наших домашніх улюбленців, а саме про котика і собаку,  про тих, хто живе з нами поруч, дізнаємося, що вони люблять, як за ними доглядати та з’ясуємо, для чого людина тримає домашніх тварин. 
   Чи хотіли б ви, щоб ваша улюблена тваринка коли-небудь стала бездомною? Що треба робити для того, щоб цього не сталося? Так. Перш ніж завести тваринку, твердо вирішити піклуватися про неї.
   Подивіться мультфільм "Добра господиня". 





   Сподіваюсь, серед вас нема таких "добрих" господарів!
Розгорни буквар на сторінках 106-107, прочитай про дівчинку Марту та її рішення. 
   Пропоную творче завдання для майбутніх поетів:
  • навчись виразно читати вірш "Гарно всім";
  • придумай два рядочки про свого домашнього улюбленця;
  • запиши своє читання та надішли мені, будь ласка;
  • Я вже зробила так! Послухай!
  А закінчити наш урок хочу такими словами:
Кожного дня  і кожну хвилину,
Оберігайте всяку тварину.
Тільки добра їм потрібно бажати
І намагайтеся не ображати.
З вдячністю працю тварин зустрічайте!
Кожна хай зустріч несе відкриття:
Ціннішого в світі нема, ніж життя!



Фізична культура

   Урок фізичної культури сьогодні незвичайний: вивчай рухи танцю, повторюй, запам'ятовуй. А коли ми всі зустрінемось у школі, зробимо це разом! Як вам така ідея?! Згодні? Тоді, вперед!
Твоя вчителька Юлія Валеріївна.

Коментарі