2 лютого, середа 

ЯДС 

Тема

"Застосовуємо знання щодня. 

Діагностична робота за темою "Рослини"



Діагностична робота (сайт "На урок")




Математика

Тема

"Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації.

Додавання і віднімання круглих чисел" 

(матеріал у НЗ на стор.6-7, ПС  стор. 4)


Колективне виконання завдання.

1) Полічіть сотнями. На скільки кожне наступне число більше від попереднього?


2) Порівняйте розрядні числа.

400 口 700         800  300         200  1000         900  500

Замініть числа більшими розрядними одиницями — сотнями; десятками.


3) Полічіть від 189 до 220; від 637 до 652; від 899 до 932. Назвіть «сусідів» числа 700; 489; 520. Визначте їх розрядний склад. Як можна утворити ці числа?



Кожне число на числовому промені має наступне й попереднє.

Щоб отримати наступне число, треба додати одиницю.

Щоб отримати попереднє число, треба від нього відняти одиницю.
Розглянемо в таблиці рівності, які показують утворення попереднього і наступного чисел.
 
Попереднє число
Число
Наступне число
1001
100
100+1
1091
109
109+1
1221
122
122+1
2001
200
200+1




Прийом укрупнення розрядних одиниць

Додавання 
Завдання.

Знайти суму чисел 240 і 1802 і 370.
1. Число 240 — це 24 десятки. Число 180 — це 18 десятків.
2. Виконай додавання:
 
24 десятки +18 десятків =42 десятки
 
42 десятки — це число 420.
 
Отже, 240+180 = 420
Віднімання
Завдання.
Знайти різницю чисел 650 і 370.
 

1. Число 650 — це 65 десятків. Число 370 — це 37 десятків.
2. Виконуй віднімання.
 
65 десятків 37 десятків =28 десятків
28 десятків =280
 
Отже, 650370 = 280




Українська мова

Узагальнення і систематизація знань за розділом"Будова слова"


Перевір себе!




Літературне читання 


Діагностична робота за темою "Читайте байки для науки"








Коментарі