2 лютого, середа
ЯДС
Тема
"Застосовуємо знання щодня.
Діагностична робота за темою "Рослини"
Діагностична робота (сайт "На урок")
Математика
Тема
"Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації.
Додавання і віднімання круглих чисел"
(матеріал у НЗ на стор.6-7, ПС стор. 4)
Колективне виконання завдання.
1) Полічіть сотнями. На скільки кожне наступне число більше від попереднього?
2) Порівняйте розрядні числа.
400 口 700 800 口 300 200口 1000 900 口 500
Замініть числа більшими розрядними одиницями — сотнями; десятками.
3) Полічіть від 189 до 220; від 637 до 652; від 899 до 932. Назвіть «сусідів» числа 700; 489; 520. Визначте їх розрядний склад. Як можна утворити ці числа?
Щоб отримати наступне число, треба додати одиницю.
Щоб отримати попереднє число, треба від нього відняти одиницю.
Попереднє число | Число | Наступне число |
Українська мова
Узагальнення і систематизація знань за розділом"Будова слова"
Літературне читання
Діагностична робота за темою "Читайте байки для науки"
Коментарі
Дописати коментар