7 лютого, понеділок
ЯДС
Тема
У чому неповторність різноманітного світу тварин? (матеріал у підручнику на стор. 91-92, РЗ стор. 47)
Математика
Тема
Визначаємо загальну кількість одиниць розряду (матеріал у НЗ на стор.12-13)
Усна лічба
Знайдіть значення виразу.
(7・(18:3) −32:4:1・5)・9:6(45:5:3・8 −4・6):4・6:3
Усне колективне виконання завдання.
1) Полічіть від 679 до 702; від 804 до 780.
Складіть подібне завдання для однокласників.
2) Визначте місце числа 789; 400; 589; 330 у натуральному ряду. Як можна утворити кожне число? Запишіть відповідні рівності.
Визначте загальну кількість сотень; загальну кількість десятків; загальну кількість одиниць у числах: 526; 479; 365; 128; 309; 470.
Самостійне виконання завдання.
Знайдіть значення виразів.
190 + 570 310 – 220 320 – 150
67 – 4 322 – 300 650 + 260
670 + 180 730 + 270 800 – 130
Українська мова
Тема
"Поняття про іменник як частину мови. Навчаюся визначати і добирати іменники" (матеріал у підручнику стор.102-103)
Коментарі
Дописати коментар